מי אנחנו

המשרד שם לעצמו למטרה לספק שירותים מקצועיים איכותיים וגלובליים, ליחידים ולחברות בינוניות וקטנות מארץ ומחו"ל עם פעילות בין לאומית אשר מעוניינות לקבל שרות מקצועי ואישי בישראל, מבלי להיבלע במשרדים הגדולים כלקוחות זניחים.

מטרתנו לספק ללקוח שקט ככל שניתן מצד הרשויות, במהלך הפעלת עסקו, תוך שאנו מספקים את מיטב הפתרונות המקצועיים והכלכליים שמטרתם יצירת ערך מוסף שיסייע בידו לצמיחה והתפתחות כלכלית.

משרדנו מלווה עסקים מתחילת דרכם ובמהלך צמיחתם, גם בזמנים טובים וגם בקשיים כלכליים תוך התייחסות אישית אל הלקוח כאל שותף לדרך.

ECOVIS Israel עוזרי רואי חשבון הוא הסניף הישראלי הבלעדי של אקוויס העולמית וככזה עומד בסטנדרטיים בינלאומיים של איכות ומקצועיות כפי שנקבעים ונבחנים על ידי הרשת.

המשרד משרת לקוחות מקומיים ובינלאומיים, מוסדות ציבור ועסקים ישראליים, בין לקוחותינו חברות צעירות הגדלות ומתפתחות במהירות, משרדנו שם לעצמו מטרה לתת שרות מקצועי מעולה במחיר הוגן על מנת לסייע לעסק ולתת לו ערך מוסף משמעותי. הגישה ההוליסטית , הרב תחומית שלנו לשרות הלקוח משלבת את יכולתנו להביט על עינינו העסקיים של הלקוח בכל זווית אפשרית, זה מתחיל מהבנה בסיסית של היזמים והבעלים והבעיות והאתגרים שהם צריכים להתמודד איתם. בתור מי שהקימו עסק מאפס, במו ידינו, אנו יכולים להבין את הנושאים איתם צריך להתמודד היזם והמנהל של כל חברה. אנו מאמינים שביכולתנו לסייע לו מניסיוננו לקדם ולהצליח בעסקיו, זה לדעתנו מה שמייחד את משרד עוזרי רואי חשבון.

ECOVIS Israel עוזרי רואי חשבון, הוא משרד בוטיק המתמחה במתן שירותים מקצועיים בתחומי המיסוי, הביקורת, הציות  (Complaience)הייעוץ העסקי, וניהול הסיכונים. כמו כן מספק משרד עוזרי שרותי הנהלת חשבונות והכנת תלושי שכר, כשירות ללקוחות אשר אינם מחזיקים מחלקת הנהלת חשבונות פנימית בתוך העסק.

באקוויס ישראל אנו מציעים תחת קורת גג אחת, מגוון רחב של שירותים לחברה הישראלית מותאמים לדרישות החוק בישראל בהתאם לצרכים ולדרישות  הספציפיות של כל עסק . כמו כן לעסקים (חברות ויחידים)  הפועלים בזירה הבינלאומיות במקרים אלה אנו נעזרים בשותפים המקומיים של ECOVIS  על מנת לתת ללקוח פתרונות ייעודיים התפורים לפי מידתו בכל מקום בעולם. בעבודת הייעוץ שלנו, אנו מספקים פתרונות הן לעסקים קטנים ובינוניים, והן לחברות לגדולות יותר, חברות ציבוריות וגופים ממשלתיים.